fiasdagbok

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av fiasdagbok - 8 juni 2011 20:24

Hej!


Jag har visst inte skrivit på länge! Det är så ibland med mig, saker disipeardar(försvinner) ur mitt huvud... Och jag h ar haft ganska mycket attt göra på sistonde.


Håhåjaja! (xD)

vAd har jag gjort sedan sista inlägget... Jo! Jag har börjat på två nya hemsidor; Chickensmoothie.com och magistream.com. Låt mig berätta lite om dem.

Chickensmoothie är en sajt där man adopterar djur som kommer varje månad - nya varje gång - och sedan växer de varje dag. Målet är väl att man ska ha så många och mest sällsynta djur som möjligt, vissa har flera tusen. Jag har inte kommit så långt än, men jag blev medlem för kanske en vecka sedan.


Magistream är en sajt där man också adopterar djur, fast alla djur startar som små ägg, och det är inte vanliga djur... det finns såna som gripar, chimeror, drakar mm. och man kan bara ha fyra ägg i taget, och för att de ska växa måste folk klicka på dem. Jag blev egentligen Re-medlem på den sidan, eftersom jag har lagt av ett tag och nu fick jag något ryck. kommer nog inte hålla särskilt länge, men det är lite roligt ändå.


Nu är det sommarlovsvecka, och vi slutar skolan på fredag! Hela veckan har vi inga lektioner, vi gör bara roliga saker! Här är schemat för veckan:

Tisdag: Lådbilsrally för niorna, bara i skolan två timmar

Onsdag: Packa saker i kartonger, eftersom vi ska flytta klassrum

Torsdag: Heldag på Skansen (Vi har över pengar i klasskassan och alla får 100 kr var!)

Fredag: Avslutning

Att Packa i kartonger kanske inte låter så kul, men det ör det faktiskt!

och jag gillar vårt nya klassrum vi ska ha nästa år :)

Vi hörs snart! (Om jag inte glömmer igen...)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till Fias(min) dagbok! Här kommer jag skriva lite om vad jag har gjort på dagarna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards