fiasdagbok

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Kulturveckan

Av fiasdagbok - 17 maj 2011 17:06

Den här veckan har vi kulturveckan i skolan. Det innebär att vi får prova massor med instrument, gå på museum, se på konserter och mycket mer. Igår hade vi åtta stationer där vi fick gå omkring och prova instrument, sy medeltidskläder och "sminka" oss.

Stationerna:

Gitarr

Keyboard

Sång

Trumbon (coolt va?)

Sy medeltidskläder

Smink

Trummor

Och sedan hade man 30 minuters rast. Tyvärr skulle trumbon.tanten till kulturskolan efterlunch, så att vi skulle inte hinna prova trumbon. Men jag och min kompis smet in dit under lunchen, så vi hann ändå ^^

Ha det så gött


Fia

 
 
Ingen bild

L

8 juni 2011 18:27

Kulturveckan :D

fiasdagbok

8 juni 2011 20:40

jo jag vet... .KULTURVECKAN !!! :D:D:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fiasdagbok - 10 juni 2011 12:45

Hejhej!   Idag hade vi skolavslutning! Det var jätteroligt, det enda tråkiga är att en kompis ska sluta i vår klass... *snyft* Vi samlas varje år i en kyrka nära oss, men skolan är så stor så att vi måste köra i två omgångar först 6-års, 2, 4, ...

Av fiasdagbok - 8 juni 2011 20:24

Hej!   Jag har visst inte skrivit på länge! Det är så ibland med mig, saker disipeardar(försvinner) ur mitt huvud... Och jag h ar haft ganska mycket attt göra på sistonde.   Håhåjaja! (xD) vAd har jag gjort sedan sista inlägget... Jo! Jag h...

Av fiasdagbok - 25 maj 2011 11:00

He... *hosthost*j! Som ni "hör" är jag sjuk. Jag *hosthost* är hostig och hemma från skolan, något som jag var hela veckan. Därför har jag inte skrivit, det har inte hänt något. Jag har bara legat och slappat, tittat på TV eller läst. Men imorgon M...

Av fiasdagbok - 15 maj 2011 21:32

Jag har inte skrivit på länge! Men jag har "ursäkter"... 1. Internet har varit ner + krånglat 2. Pappa o mamma har tyckt jag suttit för mycket vid datorn... 3. Jag har haft ganska mycket för mig. Jaja. Nu kommer ett inlägg om vad jag har gjor...

Av fiasdagbok - 8 maj 2011 17:17

Hejj! Igår kväll såg vi på en till film! Den heter "School of rock" och handlar om en wb-rockstjärna. Han får slut på pengar, och är tvungen att börja jobba som vikarie på en skola... men han är ju såklart inte utbildad! Han säger åt barnen - som b...

Presentation

Välkommen till Fias(min) dagbok! Här kommer jag skriva lite om vad jag har gjort på dagarna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards